ماسچرانو: مسی نگران مسائل مالیاتی نیست؛ نیمار را زیاد نمی شناسم ولی پسرفروتنی است

 

ورگینی در بعضی بازیها در جناحین بازی می کند و گاهی درخط دفاعی است. او در لیگ آرژآنتین و درنیولز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبورازاو به گل برسد

سایت گل- خاویرماسچرانو یکی از بازیکنان آرژآنتینی بارسلوناست که شناخت نسبتا خوبی از تاتا مارتینو سرمربی جدید تیمش دارد.

او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بازیکنان باشگاه نباید در تصمیمات مدیریتی تیم دخالت کنند. ماسچرانو و آدریانو بازیکنانی بودند که قبل از برگزاری بازی دوستانه امروز بارسا مقابل والرنگای نروژ در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. متن این صحبت ها را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی صحبت های او را مطالعه کنید.

 ماسچرانو در مورد خداحافظی تیتو گفت:« شرایط بدی بود. همه چیز تغییر کرد. حالا یک سرمربی جدید آمده که کار را از صفر آغاز می کند. همه ما از صفر شروع می کنیم. » ماسچرانودرمورد تغییرات در سیستم کاری تیم گفت:« ما اینجا هستیم تا کار کنیم و تلاش کنیم که اوضاع در طبیعی ترین حالت ممکن پیش برود. این شرایطی است که هیچ یک از ما تا پیش از این تجربه اش نکرده بودیم»

او با توجه به احتمال حضور ورگینی، مدافع نیولزاولدبویز گفت:« او بازیهای خوبی را ارائه می دهد وتاکتیک های خوبی دارد. ورگینی در بعضی بازیها در جناحی بازی می کند و گاهی درخط دفاعی قرار می گیرد. او در لیگ آرژآنتین و درنیولزاولدبویز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبور از او به گل برسد. تیمی مثل بارسلونا به این نیاز دارد تابه دنبال بازیکنان جدیدباشد. کاری که تا به اینجا انجام شده خوب است ولی اگر به نتایج مطلوب نرسیم، باید بهتر شویم و شیوه بهبود یافتن و رشد و پیشرفت، ایجاد رقابت درتیم است؛ شاید با آوردن بازیکنان جوان بتوان رقابت های بیشتری درتیم ایجاد کرد. این برای رختکن تیم خیلی خوب است. »

ماسچرانو در مورد نیمار خرید تابستانی بارسا گفت:« من خیلی او را نمی شناسم ولی به نظرم پسر خوبی است. این را می توان در صحبت های او دریافت که پسر فروتنی است. از نظر فوتبالی هم بازیکن فوق العاده ای است و خیلی به درد تیم ما می خورد. باید درنظر داشت که تیم های زیادی به دنبال نیمار بودند. آیا او و مسی زوج بزرگی خواهند بود ؟ بله، آنها، چابی، اینیستا، بوسکتس، جوردی البا، پدرو و آدریانو..بارسا مملو از بازیکنان بزرگ است. هر چه بازیکنان بیشتری به بارسا بیایند، ما بزرگتر می شویم و شانس بیشتری خواهیم داشت. ما از همه بازیکنان استقبال می کنیم.»

و بخش پایانی صحبت های ماسچرانو درمورد مشکلات مالیاتی مسی بود:« من چند روز پیش من با مسی صحبت کردم و او چندا نگران نبود. مسی با قدرت زیادی به اردوی تیم آمده و انرژی زیادی برای شروع یک فصل خوب دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 3:24 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.